torsdag, november 15, 2012

Sushi, vila, sorg, kusiner

Idag lunchade jag med min syster Matilda på en sushi-restaurang i Karlstad. Smakade mycket bra. Tänk att jag blev så frälst i sushi. Jag vet inte riktigt när jag smakade första gången, men det spelar ju egentligen ingen roll....huvudsaken är ju att jag gillar det nu.

Jag måste se till att komma till Sushikungen i Kungens Kurva nån mer gång.... Åt jättegod flamberad sushi där en gång + att det var oerhört vackert upplagt.

Har inte motionerat så mycket idag så idag är en vilodag... Dom är också viktiga.

Köpte tidningen Året Runt idag för att läsa en artikel som handlar om min kusin Anette och den enorma sorg hon fick ta sej igenom som 20-åring när hennes sambo tragiskt omkom i en helikopterolycka och om det som hjälpt henne att komma på fötter igen.

Kram på dej Anette och jag är så glad att du ser ljust på framtiden.

Kusiner, jag har ett helt gäng faktiskt. Anna, Sara, Marie, Anette, Peter, Loa, Niklas, Emma, Viktoria, Caroline, Oskar, Frida, Carl, Louise, Helena

Vore kul att få ihop en kusinträff nån gång.

Kram kram








Inga kommentarer: