fredag, november 09, 2012

Provar igen....

Är tydligen inge bra på det här att blogga, men nu gör jag ett nytt försök.

Har varit hemma sjuk idag.... Låg vaken till ca 04:00 inatt med en enorm huvudvärk... så där så man inte vet vart man ska ta vägen liksom... Det går inte att ligga inte att sitta och inte stå eller gå... Man vill bara ta bort hela huvudet. Hade blöt kall handduk på pannan, tog bort den och sen tillbaka efter en stund. Det var inte den vanliga migränvärken utan en annan huvudvärk, och det är jag inte riktigt van vid. Det län ses som spänningshuvudvärk.... Tror jag.

Jag tog och bokade in mej på 30 min massage på Sveamagasinet hos Jonas. Ojojoj vad spänd jag var och ajajaj vad ont det gjorde... Ska tillbaka om två veckor.

Var sen och handlade på Maxi med min älskade man. Ikväll har vi Farsdags-middag med Fredriks far och mor samt min far och sambo. Vi bjöd på Aromatbiffar, potatis och sallad och kladdkaka till efterätt gjord av Albin.

Mums mums

Våra pappor fick lite lotter och lyckligtvis så vann båda två. 60:- till den ena och 40:- till den andra.

Kram kram

Inga kommentarer: