tisdag, november 20, 2012

Handboll

Idag var det då dags för årets klasshandboll för Josefine. Jag tog mej en promenad dit... Tog ca 30 minuter och blev ca 3 km. Försökte lyssna på radio under tiden jag gick men det krånglade hela tiden.... Vilka i-landsproblem man har ibland. Det var många matcher och många barn som sprang fram och tillbaka hela tiden på läktaren..
Jossan och resten av klassen kämpade på som vanligt och slutade som 7:a....sista matchen vann dom och glädjen var ett faktum.. Skönt att få åka hem med vinstglädje. Jag tycker dom var jätteduktiga iallafall.

Hyr mår min kropp efter gårdagens Tabata?? Helt okej men jag har träningsvärk i magen och är allmänt mör i hela kroppen. Kommer jag prova nån mer gång???..... Ja, jag får väl ge det nån mer chans.

Kram kram

Inga kommentarer: