onsdag, november 28, 2012

Stockholm

Idag var det dags för en tur till den stora huvudstaden.... genom jobbet. Fick skjuts av min älskade man som dagen till ära fick börja sitt jobb lite tidigare pga mej,...
Fick ett dubbelsäte alldeles för mej själv... det tycker jag är skönt.

Satt sen på kontoret och jobbade en stund innan det var dags för ett kundbesök.
När mötet var klart så var det raka vägen till Stockholms Central igen med pendeln.

Tåget avgick i tid men ankom till Kristinehamn 30 min för sent

Väl hemma blev det till Arenan en stund för att vänta på Josefine som tränade fotboll. Passade på att kolla på Albin också som också tränade. Jag och Jossan åkte hem och Fredrik stannade för att titta på Albin som tränade 1 timme extra idag.

Själv har jag inte rört mej knappt nått idag... Men ätit gott har jag gjort...

Inga kommentarer: