onsdag, november 21, 2012

Optiker, glömska och träning

Var till optikern idag och kollade ögonen (förståss) trodde verkligen inte att jag såg såå dåligt på vänsterögat. Behövde verkligen nya glasögon. Helst skulle jag väl ha dom jämt men det viktigaste var vid datorn och TV:n
Sen var det ju det där med att välja nya bågar.... Jag provade och provade och bestämde mej till slut för nått heeeelt annat mot vad jag har idag. Kommer bli ovant men lite wild måste man va.
Tog inte hem en massa bågar.... Ingen idé' ... Lika bra att ta det man faller för direkt. Det tar ca 10 arbetsdagar... Sen får ni se.

Kom i sista sekund på att det var visst ett föräldrarmöte för Albins fotbollslag. Nu ska vi sälja Sverigelotten. Har 100 st hemma... Sååå det är bara att handla.

Trodde inte jag skulle hinna träna eftersom det bara var 30 min kvar innan barna hade tränat klart, men en annan mamma skulle också träna så hon skjutsade hem mej.
Min kropp kändes verkligen idag... Det blev lite träning iallafall.

Kram kram

Inga kommentarer: