torsdag, november 29, 2012

EasyLine

Var bekväm på morgonen och tog bilen till jobbet. Dels för att jag ville och dels för att jag skulle och träna direkt efter jobbet och hade en hel del att bära på. Handväska, datorväska, träningsväska och påse med matlåda. Ibland verkligen önskar jag att vi hade två bilar.....

Jag och A skulle prova Ett pass som heter EasyLine. A ringde och lämnade återbud och då var det nära att jag också struntade i det.... Men jag åkte dit ... Bra va?
EasyLine var inget kul alls tyckte jag... Men nu har jag ju provat iallafall.

Sjukgymnasten som satte akupunkturen på mej (för min migrän) ringde idag och undrade hur det gått....var tvungen att fundera...har ju haft riktigt riktigt ont i huvudet, men inte migrän så många gånger...två kanske. Jag får känna efter ett tag till. Tänk vad skönt om det blir bättre.

Kram kram

Inga kommentarer: