onsdag, december 12, 2012

Snabbshopping och Zumba

Åkte bil i morse till jobbet. Skönt.

På lunchen tog jag en tur till Bergvik för att se om jag kunde hitta nån ny jacka och täckbyxor till Josefine. Igår när hon kom hem var det en stor reva i brallorna hon ärvt efter Albin och jackan gick på sista svängen ... för liten.
Sprang faktiskt på ett jättefint set direkt dom dessutom var nedsatt i pris några hundra. Jag slog till och hon blev jättenöjd .
När barnen och Fredrik var på fotbollsträning passade jag på att ta ett Zumbapass. Svårt med koordinationen ... Dom som stod bakom hade nog inte lätt eftersom jag gjorde fel stup i kvarten. När jag väl gått till det få hade dom andra redan bytt rörelse. Jaja, jag rörde mej i en timme iallafall och svett blev jag.

Köpte föresten en ny sportbh och en träningströja som går ner över rumpan också. Blev väldigt nöjd. Nu ser jag proffsig ut iallafall. ;o).... För det är väl det som räknas .....

Kram kram

Inga kommentarer: