torsdag, december 06, 2012

Försenade bussar och kundkväll

Traskade ut mot bussen som vanligt imorse ca 06:45. Massor av snö. Bussen brukar komma ca 06:48.......idag kom den 06:55 och sen körde den väldigt sakta... Det var nog väldigt halt.
Vi brukar komma till stationen vid 07:05 och då hinner jag med tåget 07:10. .... Idag kom vi fram 07:10 och jag missade tåget.
Trodde att bussen mot Karlstad gått också men den var försenad och kom vid 07:30 (brukar komma 07:05)

Det var bara att sätta sej på bussen och se glad ut. Trångt, varmt och eländigt... Jag är inte förtjust i att åka buss. Mår oftast illa.

Bussturen gick sakta och jag var på jobbet ca 1 timme senare än vanligt.

Var på kvällen till Maxi som hade kundkväll med provsmakningar, trubadur och extrapriser.
Hittade inte en enda parkeringsplats.. Slutade med att jag fick stå nästan bakom Maxi på vägkanten.
Tänk att det var fler än jag som hade tänkt sej dit ;o)

Handlade bara lite mjölk och lite sånt... Hade inte ro att handla bland allt folk.
Ändå tycker jag det är lite kul när det händer nått särskilt på min affär.

När jag skulle betala med min scanner så fick jag avstämning ... Tur jag hade så lite grejer.

Kram kram

Inga kommentarer: