onsdag, december 05, 2012

Simhopp

Inatt har jag haft det full upp. Det var tävling i simhopp och min största konkurrent var Anna Lindberg. Trampolinen hade ett bra gung och jag gjorde mitt bästa. Publiken hejade på och , ojojoj vilket hopp jag gjorde.
Efter mej hoppade Anna och hon gjorde i stort sett ett felfritt hopp.
Nervositeten och spänningen var enorm.
Innan resultatet presenterades tittade vi på ett pausnummer där ca 15 grabbar utförde ett vattengympapass med otroliga konster, de hoppade upp och ner i vattnet som delfiner.
Resultat-tutan ljöd och det var dags att få reda på resultatet........

Djävla väckarklocka.... Hade jag inte kunnat få reda på hur det gick iallafall..... Stängde av klockan och försökte fortsätta drömmen.... Men det gick inte. Så nu sitter jag här i ovisshet.... Vann jag eller inte?

Inga kommentarer: