söndag, december 09, 2012

Kort Kalas och Tomtar

Idag har det varit jobbigt. Ögat mår inge bra och kliar och djävlas. Och dessutom har jag även fått eksem runt munnen också. Känns ju kul att ha salva runt hela munnen och runt båda ögonen.
När jag tvättade mej runt ögon och mun med enbart vatten så sved det som bara den....det är fullt med små små sår.
Jaja, det är ju tur att jag redan är gift.....

Vi får se om jag jobbar hemma imorgon ... Det beror på hur jag ser ut i morgon bitti.

Jag och Jossan såg till att fåglarna ute i kylan fick lite mat. Nu är det bara att vänta och se om dom hittar dit de små pippisarna.

Åt god smörgåstårta hos mamma och grattade syster Nicolina som blir 20 år imorgon. Tänk att hon blir 20....... Då har jag bott i Kristinehamn i 19 år.

När jag fyllde 20 så bodde jag i Reykjavik och i present av familjen jag jobbade i så fick jag en Islandströja.. Jättefin.

Av oss fick Nicolina ett par snygga hörlurar och ett egenkomponerat grattiskort. Hoppas hon blev nöjd och glad.

På kvällningen fick tomtarna hjälp av Josefine att komma upp ur den mörka lådan och upp på olika ställen i hela huset.
Julen närmar sej med stormsteg.







Inga kommentarer: