söndag, december 02, 2012

1:a advent

I år åkte vi till julmarken i Grythyttan....och kom fram. Jag tror vi hade lite ångest både jag och barnen. Förra året åkte vi inte alls och året innan var vi på väg men kvaddade ju bilen....

Usch... Barnen ville att Fredrik skulle köra just idag.... Även att jag har kört den vägen många gånger sen dess så är det nått särskilt.... Jaja, det gick iallafall bra iår

Så en iiiiiskall promenad blev det.
Tycker nog ärligt talat att det blir sämre och sämre för varje år. Det är så synd.
Träffade iallafall på lite kända ansikten.
Det var roligt.

Jag tog några lotter också....och lyckades faktiskt vinna lite te.

Det var en stor häst där som var jättefin. Rasen heter Shire och är världens största hästras.

Vi var också till Måltidens Hus och till Kvarnen och kollade runt.

Det enda jag köpte var en lingonriskrans att hänga på dörren. Jag köpte av Dagny.

God mat hos mamma avslutade 2012 års julmarknad.



Inga kommentarer: