måndag, februari 05, 2007

5 februari 2007

I torsdags var jag till Enköping och för att göra berättelsen kort så fick jag erbjudande om att bli "lokal produktionsledare" för en avdelning på Muskö.
Kul...ojoj...smickrande och jag blev först väldigt glad och stolt över mig själv. Jobbet kräver att jag åtminstone 2 dgr i veckan är på Muskö. Sen till kommer projektet som handlar om Gotland.

Jag for hem och började fundera på hur jag skulle göra.....för och nackdelar, fram och tillbaka...ska jag eller inte...

Kom fram till att familjen är viktigare...jag tackade nej till alltihop...även Gotlandsprojektet och summan av detta blev att jag tackade nej till försvarsmakten i detta läge.

Istället valde jag ett jobb som jag inte vet vad det kommer att bli...lägre lön...men jag är hemma med familjen.

Det var/är ganska jobbigt att inte veta vad morgondagen har att erbjuda..men det ordnar sig nog...

Jag ringde idag och meddelade detta till han som erbjöd mig jobbet och han tyckte förstås att det var synd men han förstod ju samtidigt..han sa också att dörrarna inte var stängda och att jag kunde höra av mig om det var aktuellt...jobb finns.

Det var ju skönt att höra.

Nu får vi se om Manpower hittar något annat uppdrag till mig och självklart kommer jag att aktivt söka mig mot andra jobb...Den som lever får se...

Inga kommentarer: