tisdag, februari 13, 2007

12 februari 2007

Idag har jag Josefine hemma eftersom hon under helgen haft feber och mått sådär. Det passar ju bra nu när jag är hemma. Trodde jag....vid 11 tiden ringde dom från Manpower och ville att jag skulle till Ett ställe i Karlstad vid 13-tiden för en introduktion. Ska sitta där i deras reception tisdag och onsdag.
Attans...var gör jag av Josefine...hon var ju inte sjuk och jag hade inte anmält VAB.

Ring ring ring.....åh va bra...hon kan vara hos Dragana. Ringde fritids och meddelade att Albin behövde fritids på em iallafall.

Stress stress stress

Nu är jag iväg....
--------------------------------
1 timme tog det...jag var där i enbart 1 timme. Sen var det dags att åka hem igen, det var inte speciellt mycket att lära sig.
På väg hem blev jag ståendes i bilkö straxt utanför Karlstad i ca 25 minuter....vägarbete och jag tror att det var nån sprängning dom höll på med.

Hämtade Albin och sen åkte vi till Dragana och där blev vi bjudna på en god kladd kaka som Josefine och Dragana gjort.

Inga kommentarer: