fredag, februari 16, 2007

15 februari 2007

Har båda barnen hemma hela dagen idag eftersom det är nån ledig dag på skolan. Albin skulle leka med Filip M och jag körde dit han när jag och Josefine åkte til vetrinären med Tarzan. Skulle kolla hans öron igen...men det var ingen fara....skönt!

Josefine och jag tog en promenad med hund och dockvagn och sen vid halv tre kom Albin hem och Filip stannade en stund.

Karate....Albin ville inte gå eftersom han hade fått så ont överallt förra (första) gången. Men jag sa att det var bara träningsvärk och det får man när man tränar....han åkte iväg, men det blir nog ingen mer gång...han tyckte inte det var kul..men nu har han ju provat iallafall. Det var svårt att få till de olika rörelserna och han trasslade med armar och ben...inte lätt.

Jossan och jag åkte på ridskola och hon är så duktig, Josefine...kämpar på fast hon inte på denna häst kan skänkla på som hon brukar för då sparkar hästen bakut. Hon klarade det jättebra och travade och hade sig som hon skulle.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej
nu har jag lycktas ta mig in och har läst lite...
vad duktig du är...jag skulle aldrig orka!

Ha det gott// Maria

tilda sa...

hejhej, nu får du ta dej i kragen o komma igång med bloggandet igen ! du har blivit utmanad av mej
http://annaclaratilda.blogspot.com/