fredag, februari 16, 2007

14 februari 2007

Ännu en dag i receptionen.
Men idag var jag lite finurlig förstår ni...jag köpte med mig en ask med geléhjärtan.
Det är ju alla hjärtans dag och det blev verkligen uppskattat.

Sen blev jag bjuden på en semla för att jag var så trevlig(annars kostade dom 10:-)
Det var ju gott!!

Kom ganska långt i min bok och äntligen var klockan 16:00 och jag åkte hem. Ska inte tillbaka vad jag vet iallafall.

Hämtade barnen efter att jag smitit in på en blomaffär och köpt en varsin ros till mina barn och min man.

Kl 18:00 var det samling på Sandfallet med mat och umgänge. Trevligt.

Åkte hem och fick se "TopModell".....jaaa, jag tycker det är kul att se på det programmet.
Men snart är det dags för heliga måndagkvällar 22:00 igen..."Prison Break"

Fick en bukett tulpaner av min kära man. Pusspuss

Inga kommentarer: