onsdag, januari 31, 2007

31 Januari 2007

Vanlig dag. Inget särskilt har hänt.

Hade en mystisk dröm.
"Mamma hade bjudit in en massa människor hem till huset i Grythyttan, släkt vänner, både nya och gamla. Kjell och Lotta var där, Peter och Håkan Buhre med familjer, Christer Hanqvist och hon som han bodde med i huset på skiffergatan (kommer inte ihåg vad hon hette) Örtlunds, Saxin, Håkan och MajBritt mfl.. Vi åt mat och hade jätte trevligt och sen gick Kjell ut i trädgården och blev nostalgisk över att sandlådan var kvar där den alltid varit (fast det är den ju inte på riktigt). Kvällen förflöt och det övergick i en fest och det höll på hela natten...alla hade trevligt."

Har vikt tvätt och skulle hänga en maskin som jag proppat full med underkläder. men när jag kom ner i tvättstugan så hade jag inte ens satt igång tvättmaskinen...allt var dock klart med tvättmedel och allt. Disträ eller??

Det har spöregnat idag, inte så upplyftande.

Har sett Extreme makeover en snutt idag på TV...herregud vad dom gör om människor, opererar och har sig. Flyttar fett från lår till kinder och drar i pannan och fyller på brösten och en massa annat. Det blir sån enorm skillnad att man inte känner igen dom efteråt. Undrar om dom blir så mycket lyckligare...jag menar insidan ser ju likadan ut iallafall.

Hämtade barnen och Josefine gick direkt till Gustav när vi kom hem. Jag lagade köttfärssoppa till middag...mmm jättegott.


Åker till Enköping imorgon bitti.

1 kommentar:

Anne-Charlotte sa...

Katarina Tretow eller nåt sånt tror jag hon hette.
Jag är också diträ. Glömde Hoglers overall hemma igår när jag lämnade hinom hos Kerstin. Ska väl vara glad att jag kom ihåg honom! Det hör nog till årstiden....(det kan ju inte vara åldern... :-)