torsdag, november 17, 2011

Den lever

Tänkte faktiskt försöka väcka denna lilla blogg till liv igen....det var ju ett tag sen.

Fredag igen och veckan har sprungit iväg som vanligt. Ikväll ska F och jag faktiskt ut på galej minsann. Bells Kitchen står på agendan. Och ikväll ska vi lyssna på Hunting Chicks.

Barnen är utplacerade på olika ställen i stan. A hos farmor och farfar och J hos en kompis.
Sååå vi har BF ikväll.

Vi får sällskap av J och N och det ska bli väldigt kul....hoppas jag ;o)

Nu är det en eventuell shopping på gång....jag har ju inget att ta på mej.
KappAhl har ½ priset på en vara...så jag ska väl försöka hitta nått lite snabbt.

================================================================
Jaha, nu har jag varit där...hittade jag något som jag ville ha??? Nej, som vanligt. Alla andra däremot sprang runt som galningar med famnen full med kläder. Tänk om man bara kunde gå in på affären, ta det man tyckte var snyggt och sen bara passade det och såg bra ut även på dej....

Får nog ta en snabb sväng när jag kommer hem också...om och ifall det råkar finnas nått då.

Annars får man väl ta nån gammal sleta som hänger i garderoben som jag haft de senaste 10 ggr jag varit ute....

==========================

Sitter på tåget och ser mej omkring. En bit bort sitter en yngre tjej... Runt 20... Hon är färgglatt klädd och tar minsann inte upp en telefon och börjar blippa på... Nej hon tar upp ett ritblock och färgpennor och börjar rita nått. Lite ovanligt faktiskt men ser mysigt ut. Undrar vad hon ritar? Jag kan ju inte resa på mej för att titta.. Men jag är bra sugen. Undrar vem hon är... Alltså vad gör hon, vart ska hon? Neej... Nu målar hon OCH blippar med telefonen.... Hon kanske ritar av nått.... Eller så googlade hon på vilka färger hon skulle blanda för att få färgen lila....
Ha... Nu vet jag vad hon gjorde med mobilen... Hon hade sin biljett där... skönt. Då vet hon nog hur man gör lila.
======================


Det blev ett par svarta byxor... Så får jag väl rota fram nått i garderoben att ha till

1 kommentar:

tilda sa...

OH! vad kul att du bloggar igen ! :D