söndag, januari 13, 2013

Kalas

Idag har vi, jag och Albin, kalas. Albin har ju redan fyllt och jag fyller ju på fredag.
Albin gjorde sin tårta och jag gjorde min.

Folk kom i lite olika omgångar och alla åt pratade och umgicks så det verkade som om alla trivdes och uppskattade det dom fick.

Jag fick presenter trots att jag nu kommit till åldern där presenter brukar avta. Ska faktiskt erkänna att jag tycker det är lite mysigt med att fylla år.

Jag fick massor av tulpaner, en pastamaskin, presentkort, filmer, te, kakor på burk, skärp/sjal/smyckesgalge, trisslotter, lykta .... Hoppas jag inte glömde något. 😏
Är tacksam och glad över allt.

Måste nu öva på att göra egen pasta... Ska bli så roligt.

Albin fick ju också presenter men dom räknar jag inte upp nu eftersom detta är min blogg och den handlar ju om mej.... 😀
Men jag kan ju säga att även han blev nöjd över alla sina presenter.

Jag tror jag lyckades att få i mej smörgåstårta 4ggr under dagen.. Inte så stora bitar men ändå.....

Avslutade kvällen med att ta en match i spelet A-Ö med Jossan och Fredrik. Men tänk, min hjärna slutar liksom fungera ibland. Jag kan inte tänka.... Det finns inga ord.
Jag vann INTE.

TACK alla som kom och firade med oss idag.

Kram kram











Inga kommentarer: