onsdag, januari 31, 2007

26 Januari 2007

Var till neurologen idag. det var lite knixigt att hitta men till slut kom jag fram. Undersökningen var inte så dramatisk. Jag fick promenera fram och tillbaka i trosor och bh på golvet och doktorn kollade hur jag gick, sen fick jag stå framför han och blunda och sträcka upp armarna i luften. Sen skulle jag stå med armarna rakt ut, blunda och peta på nästippen, vifta på händerna.
Sen skulle jag sitta på britsen och följa hans finger med ögonen. Sen skulle jag grimasera lite med ansiktet(känndes jättenaturligt)
Sen skulle jag ligga ner och doktorn drog med en bommulstuss på armar och ben för att se att det känndes lika, och det gjorde det ju. Sen kom det värsta....han hade en pinne av nått slag som han drog ganska hårt från häl till tårna under foten...hua.
Efter lite ytterligare kontroller så satte vi oss ner och pratade igen, och han konstaterade att det var en helt klar migrän jag har.

Jaha så var det med det....fick lite ny medicin utskriven, och sen åkte jag hem.

31-årskalas stod sen på schemat coh det följdes av att vi tillsammans med Fredriks syskon med respektive gick ut på restaurang och åt god mat (fick presentkort av svärmor och svärfar).
Efter maten gick vi vidare till Varvet där vi fortsatte kvällen med dans och dryck och trevligt sällskap. Kom hen 02:30

Oj det var länge sen, men oj vad kul vi hade.

Inga kommentarer: