fredag, januari 19, 2007

ett år kvar

Jaha, då var den dagen förbi, och ett år kvar till nästa.

Dagen började kl06:00 med oboy och bakelse på sängen . Vacker sång väckte mig och paket öppnades tillsammans med fina teckningar som barnen gjort.

Tänk att fastän man är vuxen så är det nått visst med att bli väckt sådär på morgonen iallafall. Mysigt liksom.

Fredrik åkte till jobbet och jag låg en stund till och mös i sängen tills det var dags att gå upp och köra fixa barnen och köra dom till skola och dagis.
Jobbade en stund och sen var det dags att röja upp hemma så folk kommer in åtminstone.

Besök hos tandläkaren klockan 13:00 som gick bra och ska åter om ett år igen. Skönt....men det kostade 720:- Och inte ens fick man nån rabatt för att man fylld år minsann.!

Hämta Albin på skolan

Hem igen och garnerade smörgåstårtan och var klar med det nästan när Annelie och barnen kom.

Senare på em kom Pappa, Angelika, Mamma, Nicolina, Ludwig, Matilda, Henrik, Anne-Charlotte, Tony, Clara, Holger, Stina, Björn, Mormor.

Paket, kuvert och blommor. Tack så mycket allihopa!

Sen var det bara disken kvar men den slappa jag ta tag i överhuvudtaget, för det gjorde Fredrik.

Själv satte jag mig framför TV och slappade med en Bailey´s.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för den goda smörgåstårtan och trevlig samvaro. Och det var väl helt rätt att du fick sätta dej ner och ta det lugnt, jag kan tänka mej att Bailey´s smakade bra.

Tack för hjälpen med Nicolina.

Kram Mamma