fredag, september 06, 2013

Nere...

...Ja det är hur jag kände mej igår...nere, irriterad hungrig och allmänt deppig. Vågen hade inte några positiva siffror att visa imorse ;o(

Var på maxi och handlade i denna sinnesstämning...det är inte roligt att handla då och oftast blir det inte billligt heller.

Kom hem och tänkte...ny djävlar får det vara bra. Hade ett bra terapisamtal med A och bestämde mej för att ta mej ut i skogen och springa. Fick med mej sonen som hejade på och höll min fart uppe.

Avslutade denna dag med färska räkor på en ruccolabädd och en liiten klick majonäs...mums filibabba..

Fredagmorgon kommer att vara min riktiga vägdag så imorse var det då dags....och jag blev så glad. -800g sen förra fredagen.

Tack A för att du tror på mej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig!!
Hoppas att du står ut med att vara min mentor :) känner mig verkligen peppad när jag pratat med dig. Stort grattis till veckans nedgång själv har jag vägning på måndag.....korkat kanske när man ätit hela helgen :D men skit samma. Kram S