onsdag, november 23, 2011

Utflykt

Att jag alltid ska bli illamående när jag åker X2000. Satt dessutom bredvid en man som sov och snarkade högt med öppen mun stundvis...jaja kom fram i tid iallafall.

Möte hela dagen och trött i huvudet.

Avslutade dagen med kollegor på Fondeuboden. Jag som inte ätit fondeu sen 80-talet tror jag. Det var jättegott så nu får jag leta upp grytan som jag kanske har kvar. Vi åt kyckling, fläskkött, nötkött, grönsaker, pommes och en massa goda såser.

Ligger nu i en stoor hotellsäng och kollar på tv....på det jag vill se. Hade nog egentligen kunnat tänkt mej vara ute och umgås lite längre faktiskt men alla andra verkade vilja hem....var så trötta.

2 kommentarer:

tilda sa...

jag har nån gammal fonduegryta som jag fått av mamma, det är inte den va? vi brukar köra den ibland... finns färdig ost-mix att köpa på willys som är goood!

Ulrika sa...

Har ett svagt minne av att jag gjorde mej av med min förra sommaren....tyvärr