fredag, mars 08, 2013

Ica Maxi

Jag brukar inte lacka ur när det är mycket folk på affärer. Men idag blev det för mycket. Huuuuur mycket folk dom helst i en Ica maxi affär som jag inte brukar handla i. Dvs..... Jag hittade ingenting... Sprang fram och tillbaka hela tiden. "Fram" var ju inga problem.... Jo föresten det var det. Folk står liksom still mitt i gången då man kom inte fram. Men ännu värre var "tillbaka" då man mötte alla andra. Och eftersom jag inte visste var jag skulle då så sprang jag ju fram och tillbaka flera gånger. Jag var nog en av de där "idioterna" som inte fattar hur man beter sej en affär idag.
Hur som helst så tror jag att jag till slut lyckades få med mej det jag skulle.
Sen är jag ju bortskämd med att använda egen scanner och packa direkt... Men i ny affär var det ju det vanliga sättet som gällde. Ja, det gick ju det med.

Imorgon ska diverse varor bli delikat måltid.

Kram kram

Inga kommentarer: