söndag, mars 03, 2013

Fotboll

Idag spelade Albin match utomhus,på konstgräsplan visserligen men luften var kall och omgivningarna vita. Lite konstigt med illgrön plan mitt i det snöiga landskapet.

När vi kom hem därifrån passade jag och Fredrik på att ta en tur i längdspåret. Vi har aldrig åkt vid Sättra stugan så det provade vi idag. Det gick rätt bra trots vissa partier med väääldigt mycket barr i spåret. Stod på näsan bara en gång och det var egentligen inte mitt fel..... Spåret liksom bara gjorde en 90 graders sväng och det var inte jag beredd på. Ut for jag i full fart i den mjuka snön bredvid spåret... Armar och ben åt alla håll låg jag där och såg väl ut som en skalbagge som hamnat på rygg innan jag stod på benen igen. Vi skulle åka spåret som var 5,3 km men när vi väl var runt så hade vi åkt nästan 7,5 km....






Inga kommentarer: