fredag, december 01, 2006

jaha

Ja då var det fredag igen...veckan går så evinnerligt fort. Var till Strängnäs och Enköping i går och var hemma vid 17...hämta barn och sen ridskola.

Nu har jag lämnat ifrån mig de tre sista pärmarna i LedTeks regi. Det känndes skönt, finns ju ingen anledninga att jag ska ha kvar dom pärmarna med gamla avtal och sånt.

Ommöbleringen är klar kan man väl säga och det blev bra tycker jag, det är alltid skönt med lite förändring. Vi har rationaliserat bort bokhyllan, så jag lär hitta något bra till att förgylla den tomma väggen med.....men det får bli senare.

Nu är det bara resten kvar...att röja och göra detaljerna klart.

Ska till lillasyster Matilda ikväll på mat och IDOL final..blir trevligt.

Innan det så ska jag ju jobba lite förståss...ska skriva ett protokoll från gårdagens möte och sen ska jag göra en åtgärdsplan för det ena projektet jag jobbar i (Avveckling av telekommunikation på avvecklingsorter).

Sen hämtar jag nog barnen och vi tar en tur ut i skogen och plockar lite mossa till adventljusstaken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh vad du är duktig jämt ! ^^
ikväll ska jag också vara duktig o bjuda på en kväll du sent kommer glömma ;P haha

Anonym sa...

Cooolig blogg! Trodde först att jag gått vilse...Ses ikväll!