måndag, mars 27, 2006

snuvig

Jaha, då var det måndag igen då. Idag har det varit så där mycket igen, sådär så att man inte riktigt vet var man ska börja. möten, möten möten och sen ska man fixa grejer, folk ringer och vill veta grejer, man ska ta reda på om det går eller inte, göra upp en plan för att få allt att gå i lås som det är tänkt.....det närmar sig med stormsteg nu....bilbokningar, fakturor, fakturor som inte hör till oss.....ring kolla vem dom tillhör, fixa..fixa..säga upp avtal, abbonemang....hur gör man med licenserna?? Tänk om man missar nått som man borde kommit ihåg, fast jag kan ju inte veta det jag inte vet....eller? jaja det ordnar sig nog hoppas jag. Jag är ju inget proffs precis,på att avveckla en hel garnison...MEN jag gör mitt bästa och det kan ingen ta ifrån mig.

Trodde väl inte för några år sen att jag skulle vara bland dom sista att lämna garnisonen....jag är ju konsult liksom..! Men jag är glad och stolt över mig själv...för vad jag åstadkommit under dessa 3½ år.

Som ett brev på posten i lördagsnatt kom en ordentlig snuva flygande i luften och givetvis fattade den tycke just för min näsa. Så nu går jag runt och snörvlar hela tiden....inte så kul, och inte nog med det regnade idag också, när vi stod utomhus på ridskolan ( ja , det öste ju inte ner, men det var tillräckligt) Tack Tack Tack för att det gick att ordna så att Albin inte behövde följa med för han tycker det är så tråkigt att stå där och titta på. Tack familjen Gustafsson!

Inga kommentarer: