fredag, november 24, 2006

Länge sen nu

Ja g måste erkänna att det var evigheter sen jag skrev nått i bloggen. Ska försöka ta mig i kragen och låta er följa med på mina dagar och funderingar ibland.

Idag är det fredag igen och veckorna går så fort. SNART är det ju jul och inga julklappar är klara, eller jo iochförsig så är ju några klara...vi vet vad vi ska köpa till en del.

Idag är Josefine hemma med mig, hon var lite hängig i gårkväll, men ingen feber och så. Vi har nyss inmundigat en god frukost. Sen gick vi ut med Tarzan och tänk....Josefine kan ju vara med och cykla fortfarande och det är den 24 november. Undrar om vi får någon vit jul....

Nu är hon hos Gurra och leker, dom leker vareviga lediga stund.

Vi har köpt några nya fiskar Röd Ciklid som kallas "Blue", och vet ni va? Jo, det finns redan ett par som lagt ägg, spännande.

vi hörs

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror du känner på dig när jag slutat läsa din blogg. Den här gången fick du tji, jag såg allt att du börjat skriva igen. Sluta bara inte nu när du ser att jag läser....hihi....